We gaan op vakantie en nemen mee

16 juli 2019
vakantie vakantiecheck

Gevarendriehoek, veiligheidshesjes, verbanddoos, fles water… En in sommige landen zijn ook reservelampjes verplicht en zelfs alcoholtests en een brandblusser! Ja, het klinkt wat minder leuk wanneer je zo aan je vakantie denkt, maar het is enorm belangrijk. Zowel voor uw eigen veiligheid bij een pechgeval als om boetes te voorkomen. U kunt aangehouden worden in het buitenland en dan kan ernaar gevraagd worden.

Tip!
Leg deze (verplichte) spullen wel op een plek waar u ze gemakkelijk kunt pakken zonder uw auto op z’n kop te hoeven zetten.

Wees goed voorbereid
Wanneer u goed voorbereid bent heeft u ook minder last van vakantiestress. Begin niet een dag van tevoren te pakken, maar start hier ruim voor uw vakantie mee. U kunt er tijdig voor zorgen dat uw auto nagekeken is, zodat u dit al van uw lijstje kunt afstrepen. Daarnaast kunt u ook alvast spullen klaarzetten in de schuur of garage ter voorbereiding op uw vakantie.

Maak auto inbraak/diefstal minder aantrekkelijk
Helaas komt het wel eens voor dat er ingebroken wordt in uw auto of zelfs dat uw auto gestolen wordt. Net als u even een pauze neemt en wat lekkers nuttigt in het restaurant langs de snelweg. Neem alle waardevolle spullen mee en leg ze niet in de kofferbak of onder een jas in de auto.En mocht dit toch gebeuren, zorg dan dat u uw autopapieren op zak heeft en niet in de auto laat liggen. Dat scheelt een hoop gedoe bij aangifte.

Weg met die beren op de weg!
Nu we een aantal vakantie-beren op de weg genoemd hebben, is het tijd om te genieten! Een goede voorbereiding is het halve werk.

Een vakantiecheck voor uw auto?
Het is wel zo fijn dat u zorgeloos onderweg kunt. #demannenvanmaxx maken uw auto vakantie klaar. U hoeft zich dan alleen nog maar zorgen te maken over hoe u al die tassen en spullen in de auto kwijt kunt. ðŸ˜‰

Vragen, informatie of een afspraak maken? Neem dan contact met ons op!

T. 033-2851785
E. info@maxxnijkerk.nl

Graag tot ziens bij… De Mannen Van Maxx!
Maxx Autobedrijf Nijkerk